ryamatta



image203


Antingen är ryamattor det bästa som finns - eller det värsta som finns. Jag har en vit matta där min hund älskar att ligga. Jag har inte vetat det innan, men nu har jag märkt att han smyger dit och biter sönder pinnarna han lyckas få med sig hem från promenader.

Anledningen till att jag inte vetat det är att de små pinnbitarna lyckas leta sig ner i mattbotten och där syns de inte. Jättebra kan man tycka - för det gjorde jag - tills jag försökte dammsuga upp dem. Det var nästintill omöjligt.

Jag har alltså idag spenderat nästan en timme att dammsuga en matta.

Här är han - min lille buse.






Kommentarer
Postat av: Mittens

så söööööööt!!!!!!

2007-12-17 @ 16:00:37
Postat av: Fia

Boobbb :)

2007-12-18 @ 12:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0