inredningskurs på distans




image9









Kommentarer
Postat av: :.sara

Hej!

Jag gick in på er hemsida för move me. Intrycket var följande: fina sidor, visst, men vilka är ni? vad är er affärsidé? till vem riktar sig kursen? vad betalar jag för? (för 6000:- kan jag köpa ganska mycket millimeterpapper och annat
relevant material på egen hand...) vad säger ett diplom från er? vad är företagets grund/erfarenhet inom området?
Dessa frågor rusade genom huvudet när jag febrilt sökte svar på hemsidan utan att finna dem. Så ett tips, om konceptet ska falla väl ut och generera i många kunder/elever så bör ni nog utveckla och tydliggöra er. Jag jobbar själv som inredare och även om jag kanske är mer kritisk än de som söker era kurser så tror jag att intresset skulle öka om det fanns med en berättelse om företaget.
Fin blogg för övrigt!

2007-12-07 @ 15:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0