tips till alla hjärtans dag




Hur ska ni överraska er kärlek på alla hjärtans dag?

Det är en vecka kvar, så det finns lite tid att planera för er som ännu inte har några planer. Det är underbart med en dag - eller en hel helg blir det nog för oss - när man bara får ägna sig åt varandra och åt kärleken. Bara mysa framför brasan, titta på bra filmer, laga god mat, dricka gott vin och bara njuta av livet och framförallt av varandra.

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag? Har ni några bra tips?





Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!



Jag har en utmaning till dej på min blogg! :)



Ha det bra!

//Johanna

2009-02-08 @ 23:18:41
URL: http://myownhome.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej!



Jag följer din blogg och tycker den är super! Vill tipsa dig om en "sladdsnurra" som finns på Lagerhaus som är helt kanon! Äntligen slipper man sladd trassel, fungerar till alla sorters sladdar, den rymmer 3 meter! Tjejen som gör den har även fler produkter på sin hemsida www.ahadesign.se



Förresten! Den är dessutom som ett hjärta, perfekt till Valentines day! :-)



Ha de gott!

2009-02-12 @ 20:57:31
Postat av: Johanna

Hoppas du fick en bra alla hjärtans dag!

Ha det bra!

Kram //Johanna

2009-02-19 @ 07:49:33
URL: http://myownhome.blogg.se/
Postat av: Ann-Therese

Hej! Ser att du gillar heminredning. Då kanske min hemsida kan vara något för dig? Kika gärna in i min webshop och ta en titt på mina fototavlor. Välj bland unika och annorlunda motiv att dekorera ditt hem med. Passar utmärkt som present eller till den som gillar heminredning och design! Varmt välkommen. Hälsningar anntherese

2009-03-11 @ 11:04:35
URL: http://www.anntherese.se
Postat av: Sandra

Vilken kul och trevlig blogg du har. Har lagt till dig på Bloglovin. Ska bli intressant att följa och se vad du hittar på. Ha en strålande dag så länge!

2009-03-11 @ 16:43:07
URL: http://munkakvarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0