hôtel costes



image175

Jag glömde ju berätta det - Hôtel Costes - är ett superkänt lyxhotell i Paris. Skivorna är ursprungligen gjorda för hotellet. Gå dit och titta om ni är i Paris. På Avenue Kleber ligger det - väldigt nära där jag bott en gång i tiden.

Det ligger en otroligt häftig designaffär där i närheten också, där de bara serverar ekologisk mat på nedanvåningen. Kommer absolut inte ihåg namnet på affären, men hittar ni hotellet lär ni hitta dit också. De har hur mycket ovanliga saker där som helst - något ovanliga priser också dock. :)

Nu är det ut för middag. Ha en mysig kväll!





Kommentarer
Postat av: Cassie

Ska gå dit då, när jag är i paris ;)

**Ha en bra kväll //Cassie

2007-12-08 @ 20:55:32
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: Mimou

Detta hade ju inte varit helt fel heller!

2007-12-09 @ 00:32:33
Postat av: Move Me

Cassie: Ja, det tycker jag! :)

2007-12-09 @ 01:01:14
URL: http://inredarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0