i badet


image153

Jag älskar badkar - av olika anledningar. Det är så himla mysigt att bada, speciellt när det är så kallt som det är nu. Dessutom är de vackra, de flesta i allafall. De håller på att göra om badrummen här och har bestämt sig för att ta bort badkaret och ersätta med dusch. Till min stora besvikelse så klart.

Visst är det trevligt med nytt badrum, men jag tyckte om mitt gamla orginalbadrum. Det hade charm. Det nya kommer säkert att bli alldeles charmlöst.

Har ni badkar eller dusch?





Kommentarer
Postat av: Lolo

Jag har ett underbart badkar som min man har murat och kaklat och allt mangör med sina bara händer.

2007-12-06 @ 23:52:05
Postat av: bella

vi har dusch tyvärr.. vill såååå gärmna ha badkar!! :/

2007-12-07 @ 13:29:36
URL: http://ellabay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0