nobelmiddag




Filippa Reinfeldt var jättesöt i sin klänning tyckte jag. Riktigt snygg färg till hennes mörka hår.

Det jag egentligen skulle kommentera var borsblommorna. Jag förstår inte alls hur de hade tänkt när de bestämde hur de skulle dekorera borden. Det fanns ju ingen röd tråd!?

Ett rött fat med gula rosor, ett vitt fat med röda & orange rosor, en gräsliknande tårta och något annat lövverk. Jag hade verkligen förväntat mig något mer välplanerat och vackert. För mig verkade det som om de inte kunde välja vilken av de fyra kreationerna de skulle välja - och istället valde alla fyra.

Lade ni också märke till detta?





Kommentarer
Postat av: Kristina - Kix Inredningskoll

Jag har suttit och tittat på nobelmiddagen en stund här och förstår vad du menar. Samtidigt tycker jag att det var lite kul med tanke på Pippitemat - det var nog tänkt att vara lite tokigt och osammanhängande, precis som Pippi. Det såg ut som ett tårtkalas med olika sorters kakor.

2007-12-10 @ 23:43:19
URL: http://kixkoll.blogg.se
Postat av: Axelina

Jag måste säga att jag tycker att det var en kul idé! Det hängde ju ihop med pippi-temat väldigt bra...

2007-12-11 @ 14:46:08
URL: http://axelinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0