påskpyssel





Nu är påsken snart här och det är underbart härligt att få pynta med lite färg efter denna långa mörka vinter.

Jag ska ta tillfället i akt och plantera en massa vårblommor i härliga färger. Att plantera små vårblommor i äggskal, eller helt enkelt använda äggskalen som små vasar, som på bilden ovan var en finurlig liten idé som jag ska försöka få tid till att göra. Det är så enkelt och charmigt.

Har ni något påskpyssel eller tips om hur man får en mysig påsk? Maila gärna och berätta!

Ha en mysig kväll i det (än så länge) mörka Sverige. Själv ska jag krypa upp i soffan med en filt och en kopp te. Jag känner mig lite frusen och längtar så efter lite värme. Må den komma snart...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0