underbara morgon






Det var verkligen underbart att vakna i morse när solen skiner och världen bara ler mot en. Det känns i hela kroppen att man bör vara ute hela dagen istället för att sitta inne och arbeta. Men om det nu inte går...

...så får man göra något annat! Jag ska göra slag i saken och planera in en stund i helgen då jag ska ge mig ut med lilla familjen och busa. Gå långa promenader, ta med fika, se hur naturen förändras, plocka med mig lite vårkvistar hem och sätta in så att knopparna får slå ut inne också! Det är så vackert och de brukar stå länge.

Hoppas ni får en fin dag & ta chansen att vara ute så mycket ni kan i det fina vädret. Försök ta en lite längre promenad under lunchen t.ex. Det ska jag göra!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0